HTML

adriennszereti

főzni portugáliában

válassz!

alma (1) benső (2) csak zöldség (26) csicseriborsó (1) csoki (2) cukkini (6) dió (5) édes (32) eper (1) (42) gomba (1) gyömbér (5) gyümölcsös (6) hal (3) húsos (10) indiai (8) inni (3) káposzta (1) keksz (1) kelt (14) kenyérféle (4) kevert tészta (12) kínai (3) krumpli (7) levél (3) leves (20) lilakáposzta (1) magyar (6) mák (1) muffin (5) narancs (2) ottani (28) padlizsán (1) paradicsom (4) piros (19) portugál (26) rém (7) répa (4) rizs (3) sajt (3) saláta (8) sós apró (5) spenót (2) sütőtök (5) tej (1) tejszín (1) tejtermékes (4) tészta (9) török (11) túró (2) zabpehely (1) zöld (52) zöldbab (2) zöldborsó (2)

Linkblog

feedek

2009.05.19. 22:59 neirada

cukkinirém

rémes, hogy eddig még nem történt meg velünk ez a cukkinikrém. nem szabad tovább várni. most akarom.

gyorsan, gyorsan meg kell pucolni a zsenge kis húsukat. kockázni, sóval főzni, szitán át kinyomkodni. de óvatosan. és aztán kíméletlenül is, de már nem a szitában. adjunk neki kevés fokhagymát, borsot, egy kis csípős pirosat, meg egy jó adag majonézt. végül, nehogy túl durva legyen nekünk, ízlés szerint, finomra vágott vöröshagymával lesz kész.

3 komment

Címkék: zöld rém ottani


A bejegyzés trackback címe:

https://adriennszereti.blog.hu/api/trackback/id/tr121132458

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

_ildi_ 2009.05.20. 15:33:58

Jaj, egész megsajnáltam a kicsikéket. Azért becsatlakoztam volna, ha és amennyiben... Na majd egyszer. Nyáron?

ykp 2009.05.30. 20:16:46

kérdés: nagy mennyiségű padlizsánt elraktározni télire? lehet? hogy kell.
határidő nyárvégi padlizsszezon :)

_ildi_ 2009.08.03. 21:52:38

Jelentem, kipróbáltam, a töltött cukkini kikapart beléből, szuper finom lett. Pedig át se passzíroztam, mert túl lusta voltam...

KisP: én padlizsánkrémet már többször fagyasztottam, és eddig mindig ehető maradt.
süti beállítások módosítása