HTML

adriennszereti

főzni portugáliában

válassz!

alma (1) benső (2) csak zöldség (26) csicseriborsó (1) csoki (2) cukkini (6) dió (5) édes (32) eper (1) (42) gomba (1) gyömbér (5) gyümölcsös (6) hal (3) húsos (10) indiai (8) inni (3) káposzta (1) keksz (1) kelt (14) kenyérféle (4) kevert tészta (12) kínai (3) krumpli (7) levél (3) leves (20) lilakáposzta (1) magyar (6) mák (1) muffin (5) narancs (2) ottani (28) padlizsán (1) paradicsom (4) piros (19) portugál (26) rém (7) répa (4) rizs (3) sajt (3) saláta (8) sós apró (5) spenót (2) sütőtök (5) tej (1) tejszín (1) tejtermékes (4) tészta (9) török (11) túró (2) zabpehely (1) zöld (52) zöldbab (2) zöldborsó (2)

Linkblog

feedek

2011.12.12. 14:24 neirada

sárgaborsó leves spenóttal és paradicsommal

 

a sárgaborsót feltettem három liter vizben főni két kanál sóval. közben megmostam a spenótot és a paradicsomot, hagymát pucoltam. mindent felvágtam: a leveleket egymásra fektetve négybe, a paradicsomot egy centis kockákra, a hagymát durvára. jöhet a sütés oliván, először a hagyma egy percig, rá a spenót, amikor az összeesett, akkor a paradicsom néhány percig. aztán levettem a tűzről és fűszereztem, belenyomtam a fokhagymákat. na és amikor a borsó megpuhult, beleöntöttem zöldségeket. megkevertem, összefőztem és kész lett.

kétszersült rozskenyérrel kell enni.

kell bele:

  • fél kiló sárgaborsó
  • tizenöt deka spenót
  • két közepes paradicsom
  • egy nagy hagyma
  • kettő fokhagyma
  • három kanál olivaolaj
  • három liter viz
  • két kiskanál kanál só
  • fél kiskanál kakukkfű
  • fél kiskanál római kömény
  • kevés bors

 

 

Szólj hozzá!

Címkék: leves zöld spenót paradicsom csicseriborsó csak zöldség


A bejegyzés trackback címe:

https://adriennszereti.blog.hu/api/trackback/id/tr153457857

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása