HTML

adriennszereti

főzni portugáliában

válassz!

alma (1) benső (2) csak zöldség (26) csicseriborsó (1) csoki (2) cukkini (6) dió (5) édes (32) eper (1) (42) gomba (1) gyömbér (5) gyümölcsös (6) hal (3) húsos (10) indiai (8) inni (3) káposzta (1) keksz (1) kelt (14) kenyérféle (4) kevert tészta (12) kínai (3) krumpli (7) levél (3) leves (20) lilakáposzta (1) magyar (6) mák (1) muffin (5) narancs (2) ottani (28) padlizsán (1) paradicsom (4) piros (19) portugál (26) rém (7) répa (4) rizs (3) sajt (3) saláta (8) sós apró (5) spenót (2) sütőtök (5) tej (1) tejszín (1) tejtermékes (4) tészta (9) török (11) túró (2) zabpehely (1) zöld (52) zöldbab (2) zöldborsó (2)

Linkblog

feedek

2010.04.27. 16:25 neirada

krumplis pogácsa

jaj de finom! de szaftos! nem hiszem el, hogy ezt én csináltam!

húsz deka krumplifőzés sós vízben, aztán elegyítés a két deci tejföllel, öt deka margarinnal, két kiskanál sóval. amikor negyven fokra (lázas testmeleg) hült, a tetejére szórtam a kiskanál cukrot és rámorzsoltam a fél kocka élesztőt. amikor habzott már rendesen, elkezdtem a gyúrást vagy fél kiló liszttel, egy tojással, már nem emlékszem pontosan, de addig adtam neki amíg nem ragadt. a dagasztás után félrettem egy órára, jól megkelt, aztán kinyújtottam, hajtogattam, háromszor, tíz perc szünetekkel. utolsó nyújtás, szaggatás, egész tojással kenés, reszelt sajt, kétszáz fokos sütőben sült meg sárgára.

 

kell bele:

  • húsz deka krumpli
  • két deci tejföl
  • öt deka margarin
  • két kiskanál só
  • egy kiskanál cukor
  • fél kocka élesztő
  • hatvan deka liszt
  • két tojás
  • reszelt sajt

 

Szólj hozzá!

Címkék: magyar krumpli kelt sós apró


A bejegyzés trackback címe:

https://adriennszereti.blog.hu/api/trackback/id/tr811801736

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása